Rádi Vám pomůžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu

Fjällräven Kånken

Vyprodáno
Posledních %1
Kód produktu
FJALL-23510
Vyřazen z prodeje
  • 365 dní na výměnu
  • Záruka 2 roky
Vyprodáno
 

Podrobnosti

Multifunkční batoh o objemu 16 litrů se sedací podložkou, řadou vnějších kapes a dvěma uchy pro pohodlné přenášení v ruce.

Rovná záda = šťastná záda! Jednoduchý a chytře navržený batoh Kånken si můžete vzít s sebou na cesty, do školy, práce i na túry do přírody. Kånken vznikl již v roce 1978, aby pomohl šetřit záda švédských školáků. Díky stylovému vzhledu, lehkému a velmi odolnému materiálu se ale rychle zabydlel nejen v mateřských či přírodních školách po celém Švédsku. Dnes, o 35 let později, už Kånken napřímil miliony zad po celé zeměkouli, a stal se jedním z nejzamilovanějších výrobků Fjällräven.

- prostorná hlavní komora se širokým vstupem na zip ve tvaru písmene U
- dvě ploché boční kapsy na láhev i drobnosti
- přední kapsa na zip ideální na vše, co chcete mít po ruce
- praktický sedák z PE pěny ve vnitřní zadní kapse umožňuje si kdykoli a kdekoli sednout, při nošení zabraňuje tlačení obsahu batohu do zad
- jednoduchý nosný systém tvoří dvě ucha nahoře batohu a úzké, nastavitelné ramenní popruhy na zadní straně
- stylové logo na přední straně slouží jako odrazka
- integrovaný štítek s adresou uvnitř hlavní komory
- odolná a lehká tkanina Vinylon F dobře odolává nečistotám i vlhku
- unisex provedení

Vinylon F je syntetický materiál vyrobený z vlákna polyvinylalkoholu, které se chová jako přírodní materiál. Vinylonové vlákno při zvlhnutí bobtná, čímž poskytuje trvalou ochranu proti vlhkosti i bez užití povrchové úpravy např. aplikace polyuretanu (PU) nebo silikonu.

Chcete vědět, jak dopadl batoh Fjällräven Kånken v našem testování? Mrkněte na RECENZI na blogu.

Více informací

More Information -awtawtawta
VýrobceFjallraven
Objem16 l
Kapsa na notebookNe
Rozměry38 x 27 x 13 cm
Hmotnost300 g
Materiál100% polypropylen (Vinylon-F)
RFID ochrana karetNe
ÚdržbaLze čistit jemným kartáčkem a vlažnou vodou.
Záruka2 roky

Recenze (1)

5 z 5
(1 recenzí)
5 *
100%
4 *
0%
3 *
0%
2 *
0%
1 *
0%
    1 uživatelských recenzí

    O značce

    Švédská značka Fjällräven vznikla už před více než 50 lety, hybnou silou její filozofie je ale i v současnosti stejné přesvědčení jako na jejím počátku – snaha vyvíjet výrobky, které budou funkční a odolné tak, aby umožnily lidem užít si pobyt v přírodě na maximum a byly zároveň šetrné k přírodě a zdrojům, jež nám nabízí.

    Jak to celé začalo? V roce 1950 se v hlavě čtrnáctiletého Ake Nordina ze švédského města Örnsköldsvik zrodil nápad. Miloval hory, přírodu a rád s přáteli vyrážel na treky a výpravy do blízkého pohoří Västerbotten. Tyto idylické chvíle mu však značně znepříjemňoval jeho batoh. Všechny v té době dostupné mu připadaly velmi nepohodlné, brzy se pronesly a nedržely tvar. Ake tak zapojil veškerou fantazii a rozhodl se s tím vypořádat po svém. Na matčině šlapacím šicím stroji vyrobil z pevné bavlněné látky tašku, kterou vyztužil vlastnoručně zhotoveným dřevěným rámem. Věděl totiž, že díky této výztuži bude zátěž na zádech rozložena mnohem lépe, a navíc se zlepší i proudění vzduchu mezi zády a zadní stěnou batohu.

    O deset let později, po absolvování vojenské služby, jež mu také byla inspirací, Ake založil firmu Fjällräven se zacílením na odolné outdoorové vybavení. První batohy pod touto značkou vznikaly ve sklepní dílně v rodném Örnsköldsviku. Sortiment se však brzy rozšířil také o funkční outdoorové oblečení a revoluční spací pytle a zamilovali si jej outdooroví nadšenci z celého světa.

    A v čem tkví úspěch této dnes již celosvětově proslulé značky? Již od počátku se Fjällräven řídí jasně danou filozofií: vyvíjet produkty, které lidem umožňují naplno si užít přírodu. Cílem je vyrábět inovativní a funkční vybavení, a to se také daří – své příznivce si firma našla napříč generacemi a v průběhu let získala spoustu významných ocenění.

    V současné době se výrobky Fjällräven prodávají ve více než 20 zemích. Materiál a technologie přitom neustále prochází vývojem a inovacemi, aby byly odolnější a co nejvíce usnadnily pohyb na čerstvém vzduchu při dobrodružném pobytu v přírodě.

    Právě příroda a životní prostředí je to, co kromě spokojenosti zákazníka leží tvůrcům batohů Fjällräven na srdci. Motto „Nezanechat žádné stopy“ se jim stalo mantrou. Své výrobky proto navrhují tak, aby byly nejen funkční, ale i vydržely co nejdéle, aniž by přitom vyšly z módy, o což se postará jejich nadčasový design. Ke zdrojům je však šetrná i samotná výroba – zlepšování výrobních procesů, vybírání vhodných surovin a snižování spotřeby vody, energií a chemikálií jsou naprostou samozřejmostí. Kromě strategie Reduce, reuse, recycle, používají například pouze impregnace bez fluorocarbonu (PFC), který životnímu prostředí jednoznačně škodí.

    Společnost Fjällräven se také již mnoho let angažuje při ochraně zvířat, zejména ohrožené skandinávské lišky polární, jež je ztvárněna také v jejich logu. Té hrozí vyhynutí především kvůli překrásné kožešině, která je lákadlem pro lovce poháněné poptávkou módního průmyslu. Svou daň si vybírá také změna klimatu a konkurenční boj se stále se rozpínající liškou obecnou. Fjällräven tak od roku 1990 podporuje výzkumné projekty, pomáhá o polární lišce šířit povědomí a finančně se podílí na zajištění dostatku potravy.