Jak reklamovat
Pro uplatnění reklamace prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Cokoliv ohledně reklamací snadno vyřešíte přes telefon +420 722 933 770, e-mail reklamace@bagalio.cz, na prodejně na adrese:
Bagalio
Shopen Group s.r.o.
Křenová 210/64
602 00 Brno
Česká republika
U kufrů značky March a Heys doporučujeme obrátit se přímo na autorizovaný servis těchto značek v České republice - Dolfi1920, Toužimská 767, hall B3, Praha 9 - Letňany, www.dolfi1920.de
Pozáruční servis neposkytujeme.
Reklamace jsou vyřizovány na základě informací uvedených v Reklamačním řádu.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Formulář pro uplatnění reklamace
U nás ve firmě věříme, že vám všechny vyvstalé problémy pomůžeme vyřešit k co největší spokojenosti.