Ověřeno zákazníky

Ověřené recenze zákazníků e-shopu

97 %
zákazníků by doporučilo obchod svým známým
  • celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita komunikace
Ověřeno zákazníky

Obchod Bagalio získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky.

Jak reklamovat

Pro uplatnění reklamace prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Cokoliv ohledně reklamací snadno vyřešíte přes telefon +420 722 933 770, e-mail [email protected], na prodejně (v Brně na Křenové 64) nebo na adrese naší provozovny:

Bagalio.cz
Shopen Group s.r.o.
Purkyňova 3050/99a
61200 Brno

U kufrů značky March a Heys doporučujeme obrátit se přímo na autorizovaný servis těchto značek v České republice - Dolfi1920, Toužimská 767, hall B3, Praha 9 - Letňany, www.dolfi1920.de

Pozáruční servis neposkytujeme.

Reklamace jsou vyřizovány na základě informací uvedených v Reklamačním řádu.

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Formulář pro uplatnění reklamace

U nás ve firmě věříme, že vám všechny vyvstalé problémy pomůžeme vyřešit k co největší spokojenosti.