- 365 dní na výměnu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
V prakticky řešeném interiéru najde každá školní pomůcka své správné místo a bude vždy připravena k použití. O ochranu před mechanickým poškozením i nepříznivým počasím se spolehlivě postarají odolné materiály. A školáka samotného pak ochrání řada reflexních prvků, které zvýší jeho viditelnost.
- přední 3D kapsa na zip se síťovanou kapsou
- měkce polstrovaný zádový panel s odlehčenou konstrukcí
- ergonomické ramenní popruhy a bederní pás
- výškově nastavitelný zádový SP-systém
- hlavní komora s pořadači na A4 i A5 sešity a se dvěma síťovanými kapsami
- výškově i délkově nastavitelný hrudní popruh
- boční síťované kapsy vhodné i pro objemnější láhve
- reflexní prvky na přední, zadní i bočních stranách
Více informací
Výrobce | Boll |
---|---|
Objem | 18 l |
Kapsa na notebook | Ne |
Rozměry | 41 x 29 x 17 cm |
Hmotnost | 980 g |
Materiál | 95 % polyester, 5 % polyamid |
RFID ochrana karet | Ne |
Záruka | 2 roky |
Recenze
O značce
Firma BOLL patří mezi české výrobce batohů a cestovních potřeb působící na trhu již více než dvacet let. V roce 1984 přišla firma s vývojem a testováním prvních typů trekingových batohů, které zaujaly. Firma poté začala tehdy ještě pod názvem Bell vyvíjet, testovat a prodávat i expediční batohy a batohy s menším objemem vhodné ke každodennímu použití. V roce 1999 došlo ke změně obchodního názvu z Bell na BOLL a o dva roky později byl rozšířen i sortiment produktů – na trh byly uvedeny nejen další batohy (Road Runner a Trail Head), ale i praktické doplňky.
V současnosti se firma BOLL specializuje na výrobu batohů a doplňků pro extrémní a outdoorové sporty. V jejich nabídce tak najdete množství různých batohů a krosen, spacáky, peněžky, ledvinky, cestovní kapsičky, ale i batohy a doplňky určené pro děti.
Batohy a veškeré výrobky, které firma BOLL navrhuje a vyrábí, jsou před uvedením na trh náročně a komplexně testovány. Velká pozornost je věnována výběru používaných materiálů a kvalitě zpracování. Na vývoji i výrobě se totiž podílí nejen pracovníci a designéři s dlouholetými teoretickými i praktickými zkušenostmi, ale také aktivní sportovci, kteří přinášejí cenné rady i praktické postřehy.
Výroba se zakládá na třech zásadních konceptech. Prvním je funkčnost výrobku, tedy zvážení účelu použití, funkce, požadované zátěže i tvaru a přístupnosti jednotlivých prvků. Zbylé koncepty zahrnují ještě anatomické řešení designu zajišťující správné posazení batohu na zádech, a spolehlivost výrobků, která je rovněž zaručena správnou volbou kvalitních materiálů a v neposlední řadě i užitím správných postupů ve výrobě.