Rolser I-Max Marina Convert RG Black and white

Vyprodáno
Kód produktu
ROLSER-IMX064-2028
Vaše cena (včetně DPH) 1 590 Kč
Varianta Black and white
Vyřazen z prodeje
  • 365 dní na výměnu
  • Záruka 3 roky
Vyprodáno
 

Podrobnosti

Extra lehká taška na kolečkách s nosností až 40 kg.

Ideální parťák pro každého, kdo nechce vézt žádné kilo navíc. Díky hliníkové konstrukci Convert RG je taška maximálně lehká, aniž by ztrácela cokoliv na své funkčnosti. Hravě uveze zátěž 40 kg a i při plné zátěži je díky ergonomickému madlu pohodlně ovladatelná. Taška je také velmi skladná, v případě potřeby snadno sklopíte podvozek a celý komplet uložíte třeba doma za skříň.

- Convert RG – hliníková konstrukce s masivními kolečky vhodnými i do náročnějšího terénu
- ergonomické madlo
- přední opora udrží celou váhu nákladu
- dvě malé vnitřní kapsy pro uložení drobností
- zadní přihrádka na zip
- hlavní komora uzavíratelná stahovacími šňůrkami, které se provlečou klopou
- polyesterový nepromokavý materiál se snadnou údržbou
- taška je na konstrukci připevněna širokými textilními poutky
- doporučené zatížení: 25 kg
- maximální nosnost: 40 kg

Více informací

More Information -awtawtawta
VýrobceRolser
Barvačerná
Objem43 l
ZamykáníBez zámku
Počet koleček2 kolečka
ExpandérNe
RozměryRozměr rozloženého vozíku: 106 x 39,5 x 32,5 cm
Rozměr složeného vozíku: 64,5 x 39 x 19 cm
Rozměr se sklopenými kolečky: 92 x 39,5 x 46 cm
Rozměr tašky: 63 x 36 x 19 cm
HmotnostHmotnost podvozku s taškou: 2,82 kg
Hmotnost podvozku: 2,12 kg
Nosnost40 kg
MateriálPolyester
Záruka3 roky

Recenze

Zatím žádné recenze Vaše upřímné hodnocení pomáhá dalším zákazníkům ve výběru skvělého produktu.

    O značce

    Značka Rolser vznikla v roce 1966 ve Španělsku. Ve své továrně ve městě Pedreguer se věnují nejen výrobě vysoce kvalitních tašek na kolečkách, ale také výrobě hliníkových schůdků a žehlicích prken. Veškeré výrobky jsou charakteristické maximální praktičností a mohou se pochlubit také standardy nejvyšší kvality a bezpečnosti.

    Rolser své produkty vytváří tak, aby odpovídaly životnímu rytmu a potřebám. Filozofií značky je neustále růst, vyvíjet se a inovovat.