- 365 dní na výměnu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
Horolezecký batoh ideální do náročných podmínek v zimě i v létě.
Sportovní batoh Trion Nordwand je ideální pro všechny milovníky hor, kteří se nespokojí s málem. Designovaný jako horolezecký batoh, ale skvěle poslouží i na pěší túry v náročném terénu. Na první pohled jednoduše vypadající batoh má chytře ukrytý zádový a kompresní systém, aby nehrozilo, že se při stoupání na skalní stěně zachytíte o poblíž rostoucí keřík. Batoh má vyhrazený prostor na lezecké lano i na cepíny a je vybaven nepromokavou kapsou ideální na telefon, GPS nebo fotoaparát.
- rychlý přístup do batohu díky zavírání na klopu
- zádový systém vypolstrovaný 3D EVA pěnou se vzduchovými kanálky zajišťuje skvělé odvětrávání
- délka zad: 46 cm
- odlehčené, vysoce prodyšné ramenní popruhy s polstrováním z EVA pěny
- promyšlená konstrukce batohu zajišťuje optimální rozložení zátěže a neomezuje pohyb při lezení
- hrudní popruh
- boční komprese
- krytý nosný systém a kompresní popruhy eliminují riziko nechtěného zachycení se
- odnímatelný rám ve tvaru T
- vnitřní přihrádka na zip
- přední nepromokavá kapsa na zip
- poutka na dva cepíny
- pod víkem popruh k připevnění lana
- velmi odolný materiál
- velké množství poutek umožňujících připnutí dalšího materiálu (tzv. daisy chain)
Více informací
Značka | Mammut |
---|---|
Barva | černá |
Objem | 20 l |
Kapsa na notebook | Ne |
Rozměry | Výška: 47 cm |
Hmotnost | 580 g |
Materiál | Výrobce neuvádí |
RFID ochrana karet | Ne |
Záruka | 2 roky |
Recenze
O značce
Švýcarsko-německá značka Mammut nedávno oslavila již 150 let od svého založení, přesto největší růst značky sledujeme až v posledních desetiletích. Již roku 1862 začal Kaspar Tanner ve švýcarském městečku Dintikon vyrábět vlastní provazy. O 15 let později přesunul výrobu do Lenzburgu, kde je mu dovoleno plést a navíjet lana přímo na veřejné ulici. Koncem 19. století firmu přebírá jeho syn Oscar Tanner a zastřešuje výrobu, aby byla nezávislá na vlivech počasí. Po první světové válce Tanner firmu modernizuje a mění rodinnou firmu v akciovou společnost, aby ji roku 1924 opustil.
Vývoj firmy se ale nezastavil a roku 1943 je představena značka Mammut, která se specializuje na provaznické zboží. Mamut symbolizuje sílu a pevnost výrobků. Firma svá lana neustále inovuje a zvyšuje jejich odolnost, takže se brzy stanou oblíbenými u řady horolezců. V roce 1978 značka představila první kalhoty a bundy z materiálu Gore-Tex a v 80. letech dál rozšuřuje sortiment na spací pytle, spodní prádlo a další funkční oblečení. Roku 1994 je představeno logo Mammut, které je používáno dodnes. První batohy pouští firma na trh v roce 1995 s kolekcí "MammutExtreme". Roku 2003 vzniká Mammut Sports Group AG, pod nějž spadají značky Mammut, Toko, Ajungilak a Raichle. Toko je roku 2010 prodáno společnosti Swix, aby se firma mohla dále zaměřovat na outdoorové oblečení a vybavení.
Opravdovou revolucí v pohybu po zasněžených horách bylo roku 2003 představení záchranného lavinového zařízení PULSE Barryvox, které je kromě vysoké praktičnosti i velmi snadno ovladatelné. První kamenné prodejny Mammut jsou otevřeny až v roce 2007 v Basileji a v Kemptenu. Roku 2011 se Mammut stal členem skupiny Bluesign, která zaručuje udržitelnou výrobu textilních výrobků v souladu s přírodou a s respektem k lidem. V roce 2012 vzniká nová moderní centrála firmy v Německu a také se slaví 150leté výročí největším vrcholovým projektem v historii "Mammut 150 Peak Project", kdy v rámci testovací akce vyrazí 150 horolezeckých týmů na 150 světových vrcholů. Ve stejném roce také firma představuje batoh Ride Airbag - batoh s odstranitelným airbagem (Removable Airbag System - R.A.S.), který svého nositele vynese v případě zavalení lavinou nad sněhovou masu.
Mammut je značkou, která své produkty neustále vylepšuje a vede je k co nejvyšší dokonalosti po stránce kvality, designu i funkčnosti. Firma stále dynamicky rozvíjí a roste - kromě evropského trhu má také velmi slušný podíl na trhu v USA. Na své si v její nabídce přijdou nejen horolezci, turisté a milovníci přírody, ale i zastánci kvalitního zboží.