Využijte kupón HIT6 a získejte slevu 6 % na nákup. Platí do 16. 6. 2024 na nezlevněné produkty.

Mammut Smart Wallet Ultralight Iguana

Vyprodáno
Kód produktu
MAM-252000670-4584
Vaše cena (včetně DPH) 320 Kč
Vyřazen z prodeje
  • 365 dní na výměnu
  • Záruka 2 roky
Vyprodáno
 

Podrobnosti

Ultralehká sportovní peněženka o formátu kreditní karty.

Peněženku o hmotnosti 14 g můžete využít zejména při sportu. Vaši kapsu, například při běhu, zatíží jen nepatrně.

- jedna kapsa se zipem na mince i bankovky
- dvě přihrádky formátu kreditní karty
- odolný materiál s dlouhou životností

Více informací

More Information -awtawtawta
VýrobceMammut
Barvakhaki
FormátNa šířku
Počet přihrádek na karty2
Kapsa na minceAno
Přihrádky na bankovky1
ZapínáníSuchý zip
Rozměry9,7 x 7 x 0,2 cm
Materiál75D Polyester, 420D Nylon
RFID ochrana karetNe
Hmotnost14 g
Záruka2 roky

Recenze (1)

1 z 5
(1 recenzí)
5 *
0%
4 *
0%
3 *
0%
2 *
0%
1 *
100%
    1 uživatelských recenzí

    O značce

    Švýcarsko-německá značka Mammut nedávno oslavila již 150 let od svého založení, přesto největší růst značky sledujeme až v posledních desetiletích. Již roku 1862 začal Kaspar Tanner ve švýcarském městečku Dintikon vyrábět vlastní provazy. O 15 let později přesunul výrobu do Lenzburgu, kde je mu dovoleno plést a navíjet lana přímo na veřejné ulici. Koncem 19. století firmu přebírá jeho syn Oscar Tanner a zastřešuje výrobu, aby byla nezávislá na vlivech počasí. Po první světové válce Tanner firmu modernizuje a mění rodinnou firmu v akciovou společnost, aby ji roku 1924 opustil.

    Vývoj firmy se ale nezastavil a roku 1943 je představena značka Mammut, která se specializuje na provaznické zboží. Mamut symbolizuje sílu a pevnost výrobků. Firma svá lana neustále inovuje a zvyšuje jejich odolnost, takže se brzy stanou oblíbenými u řady horolezců. V roce 1978 značka představila první kalhoty a bundy z materiálu Gore-Tex a v 80. letech dál rozšuřuje sortiment na spací pytle, spodní prádlo a další funkční oblečení. Roku 1994 je představeno logo Mammut, které je používáno dodnes. První batohy pouští firma na trh v roce 1995 s kolekcí "MammutExtreme". Roku 2003 vzniká Mammut Sports Group AG, pod nějž spadají značky Mammut, Toko, Ajungilak a Raichle. Toko je roku 2010 prodáno společnosti Swix, aby se firma mohla dále zaměřovat na outdoorové oblečení a vybavení. 

    Opravdovou revolucí v pohybu po zasněžených horách bylo roku 2003 představení záchranného lavinového zařízení PULSE Barryvox, které je kromě vysoké praktičnosti i velmi snadno ovladatelné. První kamenné prodejny Mammut jsou otevřeny až v roce 2007 v Basileji a v Kemptenu. Roku 2011 se Mammut stal členem skupiny Bluesign, která zaručuje udržitelnou výrobu textilních výrobků v souladu s přírodou a s respektem k lidem. V roce 2012 vzniká nová moderní centrála firmy v Německu a také se slaví 150leté výročí největším vrcholovým projektem v historii "Mammut 150 Peak Project", kdy v rámci testovací akce vyrazí 150 horolezeckých týmů na 150 světových vrcholů. Ve stejném roce také firma představuje batoh Ride Airbag - batoh s odstranitelným airbagem (Removable Airbag System - R.A.S.), který svého nositele vynese v případě zavalení lavinou nad sněhovou masu.

    Mammut je značkou, která své produkty neustále vylepšuje a vede je k co nejvyšší dokonalosti po stránce kvality, designu i funkčnosti. Firma stále dynamicky rozvíjí a roste - kromě evropského trhu má také velmi slušný podíl na trhu v USA. Na své si v její nabídce přijdou nejen horolezci, turisté a milovníci přírody, ale i zastánci kvalitního zboží.