- 365 dní na výměnu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
Veganská verze oblíbeného Chili sin carne, vařená pouze z BIO surovin.
Veganská verze oblíbeného Chilli con carne, vařená pouze z BIO surovin. Plná chuť a vůně chilli, výživné faloze, aromatické papriky a olivy a polenta tvoří z tohoto pokrmu úžasný chuťový zážitek.
Jídla jsou před vysušením mrazem vařena a ochucena.
V balení nejsou žádné umělé přísady, žádné přidané cukry, žádný palmový olej a žádné konzervační látky. Jídlo je vyrobeno ze 100% přírodních surovin. Doba spotřeby je 5 let.
Info pro konzumenty:
- pro vegany
- 100% BIO
- bez lepku
- bez laktózy
Složení:
- polenta 33%
- červená paprika 18%
- rajčata, rajčatová šťáva 16%
- červené fazole 14%
- cibule 14%
- zelené olivy
- chilli
- sůl
- kanolový olej
Tabulka nutričních hodnot:
Ve 100g | Porce 82g (370g před vysušeními) | |
Kalorie | 2012 kJ / 373 kcal | 1650 kJ / 306 kcal |
Tuky | 11,25 | 9,23 |
z nich nasycené mastné kyseliny | 1,07 | 0,88 |
Sacharidy | 50,69 | 41,56 |
z toho cukry | 20,17 | 16,54 |
Vlákniny | 15,84 | 13,00 |
Bílkoviny | 12,38 | 10,20 |
Soli | 5,05 | 4,14 |
Uváděné hodnoty jsou v gramech.
Více informací
Výrobce | LYOfood |
---|---|
RFID ochrana karet | Ne |
Hmotnost | 0,082 kg |
Záruka | 2 roky |
Recenze
O značce
Díky moderním technologiím a úzké spolupráci s nutričními poradci mají pokrmy polské značky LYOfood maximální vyživovací hodnotu, jsou nejen chutné, ale i optimálně vyvážené. Historie výrobků LYOfood je spjatá se spoluprací s partnerskou firmou Lyovit, která se za více než 20 let svého působení na trhu stala jedním z největších producentů mrazem sušených bylinek, ovoce a zeleniny.
Vzhledem k velké poptávce po plnohodnotné stravě v omezených podmínkách zejména ze strany horolezců, námořníků, cestovatelů a aktivních milovníků extrémních sportů byla poprvé v roce 1998 použita revoluční technologie sušení mrazem i ve výrobě klasických jídel právě pod značkou LYOfood. Inovativní zpracování, nízká hmotnost balení a dlouhá trvanlivost včetně nenáročné přípravy chutné a zdravé stravy nadchla také outdoorové sportovce po celém světě. Na míru jejich potřebám vyvinula firma speciální produktovou řadu čerstvých plnohodnotných jídel na cesty pod názvem LYO Expedition.
Pro skvělou chuť, kvalitní zpracování, širokou nabídku a chytrý design znovuuzavíratelného balení, ze kterého můžete přímo jíst, získala sušená jídla firmy LYOfood v roce 2013 ocenění The Gold Outdoor Industry Award. Kvalitu a výhody rychlého, přesto zdravého stravování prověřili v nejvzdálenějších koutech světa elitní alpinisté, sportovci i badatelé, mnoho z nich se stalo také ambasadory značky – horolezeci Simone Moro a Cédric Lachat, ledolezkyně Ines Papert, atletka Elisabet Barnes, cestovatel a polárník Marek Kamiński či lezec a producent Sean Villanueva O'Driscoll.