- 365 dní na výměnu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
- druhá komora s obloukovým zipem, úchytem na klíče a vnitřní síťovanou kapsou
- přední hluboká kapsa (pojme i 1,5l pet láhev)
- přední kapsa na zapínání trojzubcem se síťovinou ve dně pro odvod vody
- přední zipová svislá kapsička
- reflexní prvek v čele batohu
- hluboké síťované kapsy na bocích
- dvojité dno s kapsou na pláštěnku (pláštěnku lze dokoupit)
- kompresní popruhy na bocích a ve spodní části batohu (batoh lze na šíři maximálně stáhnout)
- spodní kompresní popruhy slouží též k uchycení např. lana nebo spacáku pod batoh
- velmi praktické a rychlé uchycení trekových holí, úchyt na hole je odnímatelný
- vývod a úchyt na vodní rezervoár (hydrovak lze dokoupit samostatně)
- polstrované a vyšívané držadlo batohu
- odvětraná polstrovaná záda - součástí jsou tvarovatelné duralové výztuhy po celé délce zad umístěné pod polstracemi
- záda vyztužená PP deskou- komfort i při nošení ostrých předmětů v batohu
- vysoce kvalitní síťovina zad
- výplně opatřeny otvory pro odvětrání
- ramena s dotahem
- odnímatelný polstrovaný bederní pás, který rozkládá váhu na bedra
- výškově stavitelné prsní sepnutí pro komfortní nošení
- zvlášť lze dokoupit pláštěnku (střední), polstrované pouzdro na notebook, tablet nebo hydrovak 1,5 l
- každý batoh je originál, barva variant se může v závislosti na typu použité látky mírně lišit od fotografie
Více informací
Výrobce | Corazon |
---|---|
Objem | 32 l |
Kapsa na notebook | ne |
Rozměry | Výška - 55 cm |
Hmotnost | 1,1 kg |
Nosnost | 20 kg |
Materiál | Cordura + Duramax |
RFID ochrana karet | Ne |
Záruka | 2 roky |
Recenze (3)
O značce
Firma Corazon je kvalitní český výrobce, již víc jak dvacet let vyrábí kvalitní batohy. Za tu dobu si značka vybudovala velice dobré jméno a získala mnoho příznivců. Hlavní předností této české značky je vysoká kvalita zpracování a použité špičkové materiály. Firma vznikla již v roce 1990 a jejím cílem bylo vyrábět kvalitní produkty pro horolezectví a outdoor za přijatelné ceny. Dodnes si značka zakládá na proaktivním přístupu k zákazníkovi a na základě zpětné vazby se neustále snaží vyvíjet nové a lepší produkty.