Rádi Vám pomůžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu

Corazon HIKER 25

Vyprodáno
Posledních %1
Kód produktu
CORAZON-247200
Vyřazen z prodeje
  • 365 dní na výměnu
  • Záruka 2 roky
Vyprodáno
 

Podrobnosti

Kvalitní batoh pro sport, volný čas i do školy.


Batoh Corazon Hiker 25 je vyroben z kvalitní cordury a využijete ho na kratších výletech nebo třeba i do školy. Jeho objem 25 litrů je dostačující pro většinu aktivit. Výbava a funkce jsou na vysoké úrovni, posuďte sami:

- přístup do batohu horním obloukovým zipem
- polstrované a vyšívané držadlo batohu
- tři kapsy v čele a jedna uvnitř batohu
- postranní kapsy s gumou a odvodňovací síťkou
- dvojité dno s kapsou (vodotěsný zip) na pláštěnku
- kompatibilní s vodními rezervoáry
- odvětraná polstrovaná záda se dvěmi tvarovatelnými duralovými výztuhami po celé délce zad umístěnými pod polstracemi
- záda vyztužená PP deskou- komfort při nošení ostrých předmětů v batohu
- vysoce kvalitní síťovina zad
- výplně opatřeny otvory pro odvětrání
- pevně uchycená ramena
- odnímatelný bederní popruh a prsní pásek
- kompresní popruhy
- upínací řemínky na cepín v čele batohu
- každý batoh je originál, barva variant se může v závislosti na typu použité látky mírně lišit od fotografie

Více informací

More Information -awtawtawta
VýrobceCorazon
Objem25 l
Rozměry52 x 33 x 20 cm
Hmotnost0,9 kg
Nosnost20 kg
MateriálCordura (polyamid s odolným polyuretanovým zátěrem, opatřený svrchní vodoodpudivou úpravou Teflon)
RFID ochrana karetNe
Záruka2 roky

Recenze (20)

4.9 z 5
(20 recenzí)
5 *
90%
4 *
10%
3 *
0%
2 *
0%
1 *
0%
    20 uživatelských recenzí

    O značce

    Firma Corazon je kvalitní český výrobce, již víc jak dvacet let vyrábí kvalitní batohy. Za tu dobu si značka vybudovala velice dobré jméno a získala mnoho příznivců. Hlavní předností této české značky je vysoká kvalita zpracování a použité špičkové materiály. Firma vznikla již v roce 1990 a jejím cílem bylo vyrábět kvalitní produkty pro horolezectví a outdoor za přijatelné ceny. Dodnes si značka zakládá na proaktivním přístupu k zákazníkovi a na základě zpětné vazby se neustále snaží vyvíjet nové a lepší produkty.

    Kategorie