Podrobnosti
Jednokomorový dětský turistický batůžek s vrchním plněním.
Roztomilý batůžek bude na cestách spolehlivě provázet mladé turisty a výletníky s výškou postavy 120–145 cm. Díky propracovanosti a funkčnosti komfortního zádového systému AIR-flux můžete s batohem Boll Trapper bez obav vyrazit i na delší výlety.
- anatomicky střižené ramenní popruhy
- vyztužené polstrování zadní části batohu
- uvnitř otevřená přihrádka a karabinka na klíče
- skrytá kapsa na cennosti
- kapsa na zip na klopě batohu
- pružné poutko na povrchu batohu pro upevnění potřebného vybavení či oblečení
- síťované kapsy po stranách batohu
- hrudní a bederní popruh
- reflexní prvky
Více informací
Výrobce | Boll |
---|---|
Barva | modrá |
Objem | 18 l |
Kapsa na notebook | Ne |
Rozměry | 43 x 26 x 20 cm |
Hmotnost | 510 g |
Materiál | 90 % PAD, 10 % PES |
RFID ochrana karet | Ne |
Záruka | 2 roky |
Recenze (2)
O značce
Firma BOLL patří mezi české výrobce batohů a cestovních potřeb působící na trhu již více než dvacet let. V roce 1984 přišla firma s vývojem a testováním prvních typů trekingových batohů, které zaujaly. Firma poté začala tehdy ještě pod názvem Bell vyvíjet, testovat a prodávat i expediční batohy a batohy s menším objemem vhodné ke každodennímu použití. V roce 1999 došlo ke změně obchodního názvu z Bell na BOLL a o dva roky později byl rozšířen i sortiment produktů – na trh byly uvedeny nejen další batohy (Road Runner a Trail Head), ale i praktické doplňky.
V současnosti se firma BOLL specializuje na výrobu batohů a doplňků pro extrémní a outdoorové sporty. V jejich nabídce tak najdete množství různých batohů a krosen, spacáky, peněžky, ledvinky, cestovní kapsičky, ale i batohy a doplňky určené pro děti.
Batohy a veškeré výrobky, které firma BOLL navrhuje a vyrábí, jsou před uvedením na trh náročně a komplexně testovány. Velká pozornost je věnována výběru používaných materiálů a kvalitě zpracování. Na vývoji i výrobě se totiž podílí nejen pracovníci a designéři s dlouholetými teoretickými i praktickými zkušenostmi, ale také aktivní sportovci, kteří přinášejí cenné rady i praktické postřehy.
Výroba se zakládá na třech zásadních konceptech. Prvním je funkčnost výrobku, tedy zvážení účelu použití, funkce, požadované zátěže i tvaru a přístupnosti jednotlivých prvků. Zbylé koncepty zahrnují ještě anatomické řešení designu zajišťující správné posazení batohu na zádech, a spolehlivost výrobků, která je rovněž zaručena správnou volbou kvalitních materiálů a v neposlední řadě i užitím správných postupů ve výrobě.