Podrobnosti
Městský batoh s integrovanou přihrádkou na 15,6" notebook, rolovacím zavíráním a integrovaným zámkem, na který je každý zloděj krátký.
XD Design Bobby Urban Lite se přizpůsobí objemu vaší každodenní výbavy. Stylový batoh nové generace s rolovacím zavíráním s vámi hrdě absolvuje nejen každodenní cesty do školy či práce. Zároveň bude i praktickým pomocníkem na výletě, při sportu i toulkách městem. Batoh se pohodlně nosí díky příjemnému polstrování a je navržen tak, aby byl vaší oporou na cestách a pomohl ochránit vaše cennosti před nenechavými prsty zlodějů. Hlavní komoru lze naplnit dle potřeby až do objemu 27 litrů, bez problému tak dovnitř uschováte jak elektroniku a potřebné příslušenství, tak dokumenty, diář a další drobnosti.
- pevný a vodoodpudivý materiál
- kvalitní zádový systém a polstrované ramenní popruhy
- integrovaný kódový zámek ze slitiny zinku
- polstrovaná kapsa na notebook do velikosti 15,6"
- polstrovaná kapsa na tablet do velikosti 12,9"
- velký objem díky rolovacímu zavírání
- skryté kapsy s ochranou RFID zabraňující nechtěnému kopírování údajů z čipů platebních karet
- reflexní prvky pro lepší viditelnost v silničním provozu
- popruh pro snadné nasunutí na madlo kufru
- síťovaná kapsa s rozměry 30 x 30 cm
- integrovaná klíčenka
- systém pro uchycení míče či helmy
- jednoduchý design ve tvaru vaku pro snadné balení
Chcete vědět, jak dopadl batoh XD Design Bobby Urban Lite v našem testování? Mrkněte na RECENZI na blogu.
Více informací
Výrobce | XD Design |
---|---|
Objem | 22/27 l |
Kapsa na notebook | Ano |
Velikost notebooku | 15,6" |
Rozměr kapsy na NTB | 36 x 7 x 3 cm |
Rozměr kapsy na tablet | 32 x 27 x 1,5 cm |
Rozměry | Při objemu 22 litrů: 47 x 42 x 15 cm Při objemu 27 litrů: 64 x 42 x 15 cm |
Hmotnost | 1000 g |
Materiál | vnější: 600D two tone polyester 60 %, PVC 14 %, polyester mesh 22 % vnitřní: 100 % 210D polyester |
RFID ochrana karet | Ano |
Záruka | 2 roky |
Recenze
O značce
Nizozemská společnost XD Design byla založena v roce 1986 jako XD Modo. Původně se XD Modo věnovala pouze reklamnímu trhu, ale v roce 2007 rozšířila své působení i na maloobchod. Bohaté zkušenosti, nasbírané za dobu svého působení jsou vidět na každém z jejich výrobků, které zaujmou na první pohled. Promyšlený výběr materiálů a využití detailů, které nejsou pouhou okrasou, ale plně funkčním prvkem, dělají z této značky jednu z nejzajímavějších na trhu.