Source Double D 45L+ Black

Skladem
Kód produktu
SOURCE-4010790145
Vaše cena (včetně DPH) 7 800 Kč
Varianta Black
Dostupnost: Obvykle 6 dní
Centrální sklad0 ks
Sklad v Praze0 ks
Prodejna v Brně0 ks
  • Doprava ZDARMA
  • Vyzvednutí na prodejně ZDARMA
  • 365 dní na výměnu
  • Záruka 2 roky
Do 6 dnů
Doprava zdarma
 

Podrobnosti

Profesionání ruksak navržený na nošení s taktickou vestou.


Batoh Double D byl primárně navržen na třídenní mise. Díky sníženému bedernímu popruhu jej lze pohodlně nosit i s taktickou vestou. Horní část batohu je zešikmená, aby umožňovala volný pohyb hlavou i v pozici vleže. Systém MOLLE umožňuje na ruksak připnout další kapsy nebo jiný materiál. Do hlavní komory se snadno dostanete shora nebo z přední strany jako do kufru.

- hlavní komora
- oddíl na hydrovak
- dvoulitrová kapsa na víku s přístupem bez nutnosti sundávání batohu
- přední chlopeň na vestu nebo bundu
- dvě třílitrové kapsy na přední chlopni
- boční kapsy
- součástí třílitrový rezervoár WLPS
- dvě 25mm přezky a stabilizační popruh na upevnění nosiče radiostanice
- systém MOLLE na bocích a víku pro upevnění dalších přihrádek nebo materiálu
- anténové nebo kabelové porty na horní části batohu
- boční kompresní popruhy
- tvarované ramenní popruhy se přizpůsobí šířce ramen nositele
- odnímatelný bederní pás zajistí pohodlí i při nošení zároveň s taktickou vestou
- nastavitelný, zesílený hrudní popruh
- podpůrný systém – hliníkové tyče ve tvaru T
- přístup k nákladu z vrchní i přední strany
- zešikmené víko umožňuje volný pohyb hlavou

Více informací

More Information -awtawtawta
VýrobceSource
Barvačerná
Objem45 l
Kapsa na notebookNe
Rozměryvýrobce neuvádí
Hmotnost1,85 kg
MateriálNylon, PP
RFID ochrana karetNe
Záruka2 roky

Recenze

K tomuto produktu zatím nemáme žádné recenze.

    O značce

    Source je izraelská firma specializující se na výrobu kvalitního outdoorového a vojenského vybavení. Firmu založili v roce 1989 Yoki Gill a Daniel Benoziliyo a dnes tento podnik zaměstnává více než dvě stovky pracovníků. Jejich produkty se prodávají ve více než 25 zemích světa. Firma se nezaměřuje na krátkodobé módní trendy - důležitější je pro ni jednoduchost, tradice a ekologie.

    Kategorie