Rádi Vám pomůžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu
Využijte kupón MINUS5 a získejte slevu 5 % na vše. Platí do 28. 4. 2024 na nezlevněné produkty.

Mammut Lithium Crest S 30+7 L

Vyprodáno
Posledních %1
Kód produktu
MAM-03570-1172
Vyřazen z prodeje
  • 365 dní na výměnu
  • Záruka 2 roky
Vyprodáno
 

Podrobnosti

Turistický batoh ideální pro osoby menšího vzrůstu.


Batoh, s nímž se vydáte na túru, by měl být především pohodlný. Pokud jste však menšího vzrůstu, můžete mít problém padnoucí batoh sehnat. Právě pro vás je tady Lithium Crest S, který kromě zkrácené zádové části a ramenních popruhů nabízí veškeré vychytávky, jež jsou u batohů značky Mammut již standardem.

  • speciální konstrukce s rámem ve tvaru "V" zajišťuje svobodu pohybu
  • snadno nastavitelný zádový systém
  • anatomicky tvarované, polstrované ramenní popruhy a bederní pás
  • výškově nastavitelné víko s vnější a vnitřní kapsou
  • řada poutek na víku (tzv. daisy chain) umožňuje připevnění dalších věcí
  • elastický přední oddíl
  • dvě boční strečové kapsy
  • síťovaná vnitřní kapsa
  • odnímatelná spodní část
  • snadno nastavitelný bederní popruh s kapsičkou na zip
  • poutka na cepíny či trekové hole
  • ve spodní části poutka na karimatku nebo bundu
  • boční kompresní popruhy
  • odnímatelná pláštěnka
  • kompatibilní s vodním rezervoárem


Chcete vědět, jak dopadl batoh Mammut Lithium Crest S 30+7 L v našem testování? Mrkněte na RECENZI na blogu.

Více informací

More Information -awtawtawta
VýrobceMammut
Objem30 + 7 l
Kapsa na notebookNe
Rozměry65 x 33 x 30 cm
Hmotnost1510 g
Materiál100D Nylon Flat Ripstop, 420D Nylon
RFID ochrana karetNe
Záruka2 roky

Recenze

Zatím žádné recenze Vaše upřímné hodnocení pomáhá dalším zákazníkům ve výběru skvělého produktu.

    O značce

    Švýcarsko-německá značka Mammut nedávno oslavila již 150 let od svého založení, přesto největší růst značky sledujeme až v posledních desetiletích. Již roku 1862 začal Kaspar Tanner ve švýcarském městečku Dintikon vyrábět vlastní provazy. O 15 let později přesunul výrobu do Lenzburgu, kde je mu dovoleno plést a navíjet lana přímo na veřejné ulici. Koncem 19. století firmu přebírá jeho syn Oscar Tanner a zastřešuje výrobu, aby byla nezávislá na vlivech počasí. Po první světové válce Tanner firmu modernizuje a mění rodinnou firmu v akciovou společnost, aby ji roku 1924 opustil.

    Vývoj firmy se ale nezastavil a roku 1943 je představena značka Mammut, která se specializuje na provaznické zboží. Mamut symbolizuje sílu a pevnost výrobků. Firma svá lana neustále inovuje a zvyšuje jejich odolnost, takže se brzy stanou oblíbenými u řady horolezců. V roce 1978 značka představila první kalhoty a bundy z materiálu Gore-Tex a v 80. letech dál rozšuřuje sortiment na spací pytle, spodní prádlo a další funkční oblečení. Roku 1994 je představeno logo Mammut, které je používáno dodnes. První batohy pouští firma na trh v roce 1995 s kolekcí "MammutExtreme". Roku 2003 vzniká Mammut Sports Group AG, pod nějž spadají značky Mammut, Toko, Ajungilak a Raichle. Toko je roku 2010 prodáno společnosti Swix, aby se firma mohla dále zaměřovat na outdoorové oblečení a vybavení. 

    Opravdovou revolucí v pohybu po zasněžených horách bylo roku 2003 představení záchranného lavinového zařízení PULSE Barryvox, které je kromě vysoké praktičnosti i velmi snadno ovladatelné. První kamenné prodejny Mammut jsou otevřeny až v roce 2007 v Basileji a v Kemptenu. Roku 2011 se Mammut stal členem skupiny Bluesign, která zaručuje udržitelnou výrobu textilních výrobků v souladu s přírodou a s respektem k lidem. V roce 2012 vzniká nová moderní centrála firmy v Německu a také se slaví 150leté výročí největším vrcholovým projektem v historii "Mammut 150 Peak Project", kdy v rámci testovací akce vyrazí 150 horolezeckých týmů na 150 světových vrcholů. Ve stejném roce také firma představuje batoh Ride Airbag - batoh s odstranitelným airbagem (Removable Airbag System - R.A.S.), který svého nositele vynese v případě zavalení lavinou nad sněhovou masu.

    Mammut je značkou, která své produkty neustále vylepšuje a vede je k co nejvyšší dokonalosti po stránce kvality, designu i funkčnosti. Firma stále dynamicky rozvíjí a roste - kromě evropského trhu má také velmi slušný podíl na trhu v USA. Na své si v její nabídce přijdou nejen horolezci, turisté a milovníci přírody, ale i zastánci kvalitního zboží.