Podrobnosti
Dětská toaletní taštička s háčkem na zavěšení pro malé i větší cestovatele.
Prostorná kosmetická taštička Junior Washbag se s chutí postará o uložení toaletních potřeb vašeho dítka na táboře, během školy v přírodě, ale i doma v koupelně. Díky množství různě velkých kapes a funkčních přihrádek se dovnitř hravě vejde zubní kartáček, pasta, hřeben či kartáč na vlasy, mýdlo, šampon v cestovním balení a další nezbytnosti podstatné pro správnou hygienu.
- 2 vnitřní kapsičky na zip
- 2 otevřené přihrádky
- zapínání na dvoucestný zip
- ucho na pověšení nebo přenášení v ruce
- integrovaný háček na zavěšení uvnitř
Více informací
Výrobce | Boll |
---|---|
Barva | šedá |
Rozměry | 22 x 15 x 10 cm |
Materiál | 95 % Polyester, 5 % Polyamid |
RFID ochrana karet | Ne |
Hmotnost | 120 g |
Záruka | 2 roky |
Recenze
O značce
Firma BOLL patří mezi české výrobce batohů a cestovních potřeb působící na trhu již více než dvacet let. V roce 1984 přišla firma s vývojem a testováním prvních typů trekingových batohů, které zaujaly. Firma poté začala tehdy ještě pod názvem Bell vyvíjet, testovat a prodávat i expediční batohy a batohy s menším objemem vhodné ke každodennímu použití. V roce 1999 došlo ke změně obchodního názvu z Bell na BOLL a o dva roky později byl rozšířen i sortiment produktů – na trh byly uvedeny nejen další batohy (Road Runner a Trail Head), ale i praktické doplňky.
V současnosti se firma BOLL specializuje na výrobu batohů a doplňků pro extrémní a outdoorové sporty. V jejich nabídce tak najdete množství různých batohů a krosen, spacáky, peněžky, ledvinky, cestovní kapsičky, ale i batohy a doplňky určené pro děti.
Batohy a veškeré výrobky, které firma BOLL navrhuje a vyrábí, jsou před uvedením na trh náročně a komplexně testovány. Velká pozornost je věnována výběru používaných materiálů a kvalitě zpracování. Na vývoji i výrobě se totiž podílí nejen pracovníci a designéři s dlouholetými teoretickými i praktickými zkušenostmi, ale také aktivní sportovci, kteří přinášejí cenné rady i praktické postřehy.
Výroba se zakládá na třech zásadních konceptech. Prvním je funkčnost výrobku, tedy zvážení účelu použití, funkce, požadované zátěže i tvaru a přístupnosti jednotlivých prvků. Zbylé koncepty zahrnují ještě anatomické řešení designu zajišťující správné posazení batohu na zádech, a spolehlivost výrobků, která je rovněž zaručena správnou volbou kvalitních materiálů a v neposlední řadě i užitím správných postupů ve výrobě.