Rádi Vám pomůžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu
Využijte kupón FEBR5 a získejte slevu 5 % na vše. Platí do 25. 2. 2024 na nezlevněné produkty.

American Tourister

Značka American Tourister se zaměřuje na výrobu vysoce kvalitních a cenově dostupných zavazadel. V povědomí veřejnosti je známa zejména díky svým ikonickým skořepinovým kufrům, kterým propůjčil svoji tvář Cristiano Ronaldo. V sortimentu American Tourister se kromě designových a výrazných skořepinových kufrů, nachází i kvalitní a propracované kufry textilní, originální batohy, cestovní tašky nebo praktické brašny na notebook.

Jedna z předních světových značek zavazadel American Tourister působí ve více než 120 zemích po celém světě. American Tourister vyniká jedinečným spojením stylového designu s kvalitním zpracováním a použitím inovativních materiálů. Značka nabízí široký sortiment cenově dostupných zavazadel, které se pyšní poutavými designy, barvami a praktickými funkčními prvky. Originální textury, výrazné barvy a propracované detaily dávají vznik výrazným a výjimečným produktům, které se stávají perfektními cestovními pomocníky.

Příběh American Tourister začal v roce 1933 na Rhode Islandu v USA, kdy zakladatel Sol Koffler investoval své celoživotní úspory do založení společnosti na výrobu zavazadel. Jeho cílem a snem bylo vytvořit odolný kufr, který bude cenově dostupný pro všechny.

V poválečném roce 1945 se začala rozjíždět letecká doprava, lehká a odolná zavazadla začala být velmi žádaná. American Tourister na poptávku reagoval kufrem Hi-Taper, který byl lehký, moderní a doplněný dalšími funkcemi usnadňujícími cestování.

50. léta byla pro společnost ve znamení experimentování se špičkovými materiály s výsledkem výroby prvního kufru z lisovaného materiálu na světě. Ten se vyznačoval nejen vysokou odolností, ale také moderním designem. Tento pokrok se stal dobrým nášlapným schůdkem pro nástup mezinárodní letecké dopravy v 60. letech. American Tourister se stal první společností, která začala testovat své produkty za pomocí letušek hlavních leteckých přepravců.

V roce 1971 značka vydává slavnou reklamní kampaň Gorila. V reklamě se gorila uvnitř klece snaží neúspěšně rozbít kufr American Tourister házením a narážením s ním proti mřížím.

Roku 1993 byl American Tourister odkoupen společností Samsonite. Vzniklo tak spojení dvou silných světových značek zavazadel, které přidalo oběma firmám nový rozměr.

2014 byl rok, kdy značka navázala spolupráci se společností Disney a dala tak vznik zavazadlům s oblíbenými postavičkami ze světa Disney a Marvel.

V roce 2017 American Tourister na trh uvedl ikonický model SoundBox. Jedinečný design soustředných kruhů si vysloužil prestižní ocenění Red Dot Design Award.

Následující rok 2018 firma American Tourister nezahálela a navázala spolupráci s fotbalovou hvězdou Cristianem Ronaldem, jenž se stal tváří celé značky.

Roku 2019 představil American Tourister novou kolekci Airconic se svým dosud nejlehčím skořepinovým kufrem. Velký kufr (velikost L) Airconic se pyšní hmotností pouhých 3,2 kg.

Následující léta se nesla ve znamení udržitelnosti. Společnost American Tourister rychle pochopila potřebu změny a reagovala jedinečným materiálem z recyklovaných PET lahví s názvem Recycled™. Tento materiál se používá jak pro vnitřní podšívku, tak pro vnější povrch kufrů a tašek American Tourister.

V roce 2021 značka American Tourister pomyslně dobyla evropský trh, prodán zde byl miliontý kufr modelu SoundBox, což značí jejich vysokou oblíbenost a nadčasovost.

Roku 2023 značka American Tourister oslavila 90. narozeniny. Je sice starší, než by se mohlo zdát, ale stále se řídí původní vizí - vytvářet vysoce kvalitní zavazadla dostupná pro každého, přesně tak, jak si představoval její zakladatel.

Oficiální stránky výrobce: https://www.americantourister.eu/