Mammut Trion 35

Vyprodáno
Posledních %1
Kód produktu
MAM-25200084035
Vyřazen z prodeje
  • 365 dní na výměnu
  • Záruka 2 roky
Vyprodáno
 

Podrobnosti

Sportovní batoh pro horolezce i horaly.


Sportovní ruksak Trion je výsledkem mnohaletých zkušeností značky Mammut s batohy do horského terénu. Jeho velkou předností je velký vstup do batohu ze zadní strany, díky čemuž se snadno a rychle dostanete ke všem uloženým věcem. Může se také pochlubit řadou nejrůznějších poutek a popruhů, pomocí kterých na batoh jednoduše připnete veškerý materiál, který se nevešel dovnitř. Batoh Trion je ideálním společníkem pro milovníky letních i zimních hor.

  • integrovaný čip umožňující naskenování pomocí aplikace Mammut Connect
  • zádový systém vypolstrovaný odlehčenou EVA pěnou zajišťuje skvělé odvětrávání
  • elastická kapsa na ramenním popruhu
  • široký vstup do batohu v zádové části
  • prostorná přední kapsa na zip
  • výškově nastavitelné víko s vnější i vnitřní kapsou
  • vnitřní přihrádka na zip
  • robustní poutka na boku umožňující zavěšení lyží
  • odnímatelný bederní popruh s poutkem na zavěšení materiálu
  • kapsa na zip na bederním popruhu
  • možnost připevnění dvou cepínů
  • poutka na trekové hole
  • pod víkem popruh k připevnění lana
  • boční kompresní popruhy, které lze využít také k připnutí nákladu zvenčí
  • řada poutek umožňujících připnutí dalšího materiálu (tzv. daisy chain)
  • kompatibilní s hydrovakem
  • dvě boční kapsy

Více informací

More Information -awtawtawta
VýrobceMammut
Objem35 l
Kapsa na notebookNe
Rozměry62 x 30 x 26 cm
Hmotnost1,48 kg
MateriálNylon
RFID ochrana karetNe
Záruka2 roky

Recenze

Zatím žádné recenze Vaše upřímné hodnocení pomáhá dalším zákazníkům ve výběru skvělého produktu.

    O značce

    Švýcarsko-německá značka Mammut nedávno oslavila již 150 let od svého založení, přesto největší růst značky sledujeme až v posledních desetiletích. Již roku 1862 začal Kaspar Tanner ve švýcarském městečku Dintikon vyrábět vlastní provazy. O 15 let později přesunul výrobu do Lenzburgu, kde je mu dovoleno plést a navíjet lana přímo na veřejné ulici. Koncem 19. století firmu přebírá jeho syn Oscar Tanner a zastřešuje výrobu, aby byla nezávislá na vlivech počasí. Po první světové válce Tanner firmu modernizuje a mění rodinnou firmu v akciovou společnost, aby ji roku 1924 opustil.

    Vývoj firmy se ale nezastavil a roku 1943 je představena značka Mammut, která se specializuje na provaznické zboží. Mamut symbolizuje sílu a pevnost výrobků. Firma svá lana neustále inovuje a zvyšuje jejich odolnost, takže se brzy stanou oblíbenými u řady horolezců. V roce 1978 značka představila první kalhoty a bundy z materiálu Gore-Tex a v 80. letech dál rozšuřuje sortiment na spací pytle, spodní prádlo a další funkční oblečení. Roku 1994 je představeno logo Mammut, které je používáno dodnes. První batohy pouští firma na trh v roce 1995 s kolekcí "MammutExtreme". Roku 2003 vzniká Mammut Sports Group AG, pod nějž spadají značky Mammut, Toko, Ajungilak a Raichle. Toko je roku 2010 prodáno společnosti Swix, aby se firma mohla dále zaměřovat na outdoorové oblečení a vybavení. 

    Opravdovou revolucí v pohybu po zasněžených horách bylo roku 2003 představení záchranného lavinového zařízení PULSE Barryvox, které je kromě vysoké praktičnosti i velmi snadno ovladatelné. První kamenné prodejny Mammut jsou otevřeny až v roce 2007 v Basileji a v Kemptenu. Roku 2011 se Mammut stal členem skupiny Bluesign, která zaručuje udržitelnou výrobu textilních výrobků v souladu s přírodou a s respektem k lidem. V roce 2012 vzniká nová moderní centrála firmy v Německu a také se slaví 150leté výročí největším vrcholovým projektem v historii "Mammut 150 Peak Project", kdy v rámci testovací akce vyrazí 150 horolezeckých týmů na 150 světových vrcholů. Ve stejném roce také firma představuje batoh Ride Airbag - batoh s odstranitelným airbagem (Removable Airbag System - R.A.S.), který svého nositele vynese v případě zavalení lavinou nad sněhovou masu.

    Mammut je značkou, která své produkty neustále vylepšuje a vede je k co nejvyšší dokonalosti po stránce kvality, designu i funkčnosti. Firma stále dynamicky rozvíjí a roste - kromě evropského trhu má také velmi slušný podíl na trhu v USA. Na své si v její nabídce přijdou nejen horolezci, turisté a milovníci přírody, ale i zastánci kvalitního zboží.