- 365 dní na výměnu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
Klasická porce kuřecích prsíček s indickým kořením v jogurtu a krémovém kokosovém sosu.
Vychutnejte si indickou chuť kuřecích prsíček v jogurtu s aromatem indického koření. Kokosová omáčka dodává jídlu krémový nádech a zvyšuje jeho výživové hodnoty. Jídlo je bohaté v kaloriích, vyrobené pouze ze zdravých ingrediencí, dokonalé vyvážené a s chutí, které vás nutí jíst znovu a znovu. Náš bestseller!
Jídla jsou před vysušením mrazem vařena a ochucena.
V balení nejsou žádné umělé přísady, žádné přidané cukry, žádný palmový olej a žádné konzervační látky. Jídlo je vyrobeno ze 100% přírodních surovin. Doba spotřeby je 5 let.
Info pro konzumenty:
- bez lepku
Složení:
- rýže 30%
- kuřecí prsa (proužky) 24%
- rajčatový protlak(rajčata, sůl, kyselina citronová) 16%
- řecký jogurt 9%
- kokosové mléko 8%
- mandle
- kanolový olej
- sůl
- koření (obsahuje hořčici)
- cukr
Tabulka nutričních hodnot:
Ve 100g | Porce 95g (370g před vysušeními) | Porce 128g (500g před vysušením) | |
Kalorie | 2443 kJ / 589 kcal | 2321 kJ / 560 kcal | 3127 kJ / 754 kcal |
Tuky | 45,40 | 43,13 | 58,11 |
z nich nasycené mastné kyseliny | 21,56 | 20,48 | 27,6 |
Sacharidy | 26,1 | 24,8 | 33,41 |
z toho cukry | 8,8 | 8,36 | 11,26 |
Vlákniny | 5,79 | 5,50 | 7,41 |
Bílkoviny | 16,06 | 15,26 | 20,56 |
Soli | 2,11 | 2 | 2,7 |
Uváděné hodnoty jsou v gramech.
Více informací
Výrobce | LYOfood |
---|---|
RFID ochrana karet | Ne |
Hmotnost | 0,095 kg |
Záruka | 2 roky |
Recenze
O značce
Díky moderním technologiím a úzké spolupráci s nutričními poradci mají pokrmy polské značky LYOfood maximální vyživovací hodnotu, jsou nejen chutné, ale i optimálně vyvážené. Historie výrobků LYOfood je spjatá se spoluprací s partnerskou firmou Lyovit, která se za více než 20 let svého působení na trhu stala jedním z největších producentů mrazem sušených bylinek, ovoce a zeleniny.
Vzhledem k velké poptávce po plnohodnotné stravě v omezených podmínkách zejména ze strany horolezců, námořníků, cestovatelů a aktivních milovníků extrémních sportů byla poprvé v roce 1998 použita revoluční technologie sušení mrazem i ve výrobě klasických jídel právě pod značkou LYOfood. Inovativní zpracování, nízká hmotnost balení a dlouhá trvanlivost včetně nenáročné přípravy chutné a zdravé stravy nadchla také outdoorové sportovce po celém světě. Na míru jejich potřebám vyvinula firma speciální produktovou řadu čerstvých plnohodnotných jídel na cesty pod názvem LYO Expedition.
Pro skvělou chuť, kvalitní zpracování, širokou nabídku a chytrý design znovuuzavíratelného balení, ze kterého můžete přímo jíst, získala sušená jídla firmy LYOfood v roce 2013 ocenění The Gold Outdoor Industry Award. Kvalitu a výhody rychlého, přesto zdravého stravování prověřili v nejvzdálenějších koutech světa elitní alpinisté, sportovci i badatelé, mnoho z nich se stalo také ambasadory značky – horolezeci Simone Moro a Cédric Lachat, ledolezkyně Ines Papert, atletka Elisabet Barnes, cestovatel a polárník Marek Kamiński či lezec a producent Sean Villanueva O'Driscoll.