- 365 dní na výměnu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
Velká porce jemných plátků hovězího s cibulkou a houbami podávanými s těstovinami penne.
Jemné plátky hovězího masa osvěžené cibulkou a houbami, dochucené hořčicí a dalšími různými druhy koření. Jídlo je podávané s těstovinami penne, je vysoce kalorické a určitě vás překvapí svou autentickou chutí hovězího Stroganoff.
Jídla jsou před vysušením mrazem vařena a ochucena.
V balení nejsou žádné umělé přísady, žádné přidané cukry, žádný palmový olej a žádné konzervační látky. Jídlo je vyrobeno ze 100% přírodních surovin. Doba spotřeby je 5 let.
Info pro konzumenty:
- bez laktózy
Složení:
- nudle (krupice tvrdé pšenice) 44%
- hovězí maso (proužky) 26%
- žampiony 8%
- cibule 5%
- červená paprika
- pšeničná mouka
- nakládaná okurka
- sůl
- rajčatová pasta
- kanolový olej
- hořčice (hořčice, octa, sůl, cukr, kurkuma)
- paprika
- pepř
Tabulka nutričních hodnot:
Ve 100g | Porce 113g (370g před vysušeními) | Porce 152g (500g před vysušením) | |
Kalorie | 1613 kJ / 382 kcal | 1823 kJ / 432 kcal | 2452 kJ / 581 kcal |
Tuky | 5,9 | 6,67 | 8,97 |
z nich nasycené mastné kyseliny | 1,86 | 2,1 | 2,83 |
Sacharidy | 44,2 | 49,95 | 67,18 |
z toho cukry | 7,3 | 8,25 | 11,1 |
Vlákniny | 8,84 | 9,99 | 13,44 |
Bílkoviny | 33,7 | 38,08 | 51,22 |
Soli | 3,8 | 4,29 | 5,78 |
Uváděné hodnoty jsou v gramech.
Více informací
Výrobce | LYOfood |
---|---|
RFID ochrana karet | Ne |
Hmotnost | 0,152 kg |
Záruka | 2 roky |
Recenze
O značce
Díky moderním technologiím a úzké spolupráci s nutričními poradci mají pokrmy polské značky LYOfood maximální vyživovací hodnotu, jsou nejen chutné, ale i optimálně vyvážené. Historie výrobků LYOfood je spjatá se spoluprací s partnerskou firmou Lyovit, která se za více než 20 let svého působení na trhu stala jedním z největších producentů mrazem sušených bylinek, ovoce a zeleniny.
Vzhledem k velké poptávce po plnohodnotné stravě v omezených podmínkách zejména ze strany horolezců, námořníků, cestovatelů a aktivních milovníků extrémních sportů byla poprvé v roce 1998 použita revoluční technologie sušení mrazem i ve výrobě klasických jídel právě pod značkou LYOfood. Inovativní zpracování, nízká hmotnost balení a dlouhá trvanlivost včetně nenáročné přípravy chutné a zdravé stravy nadchla také outdoorové sportovce po celém světě. Na míru jejich potřebám vyvinula firma speciální produktovou řadu čerstvých plnohodnotných jídel na cesty pod názvem LYO Expedition.
Pro skvělou chuť, kvalitní zpracování, širokou nabídku a chytrý design znovuuzavíratelného balení, ze kterého můžete přímo jíst, získala sušená jídla firmy LYOfood v roce 2013 ocenění The Gold Outdoor Industry Award. Kvalitu a výhody rychlého, přesto zdravého stravování prověřili v nejvzdálenějších koutech světa elitní alpinisté, sportovci i badatelé, mnoho z nich se stalo také ambasadory značky – horolezeci Simone Moro a Cédric Lachat, ledolezkyně Ines Papert, atletka Elisabet Barnes, cestovatel a polárník Marek Kamiński či lezec a producent Sean Villanueva O'Driscoll.