Rádi Vám pomůžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu

Časté dotazy

Moje objednávka

Nepřišlo mi potvrzení objednávky, co mám dělat?

Doručení potvrzení objednávky chvíli trvá. Nebude-li potvrzení vaší objednávky doručeno tentýž den, kdy jste si výrobek objednali, prosím kontaktujte nás. Pokud byla vaše objednávka úspěšně odeslána, na monitoru se zobrazí oznámení „Výborně, vaše objednávka byla odeslána :)“ a přehled vašich kontaktních údajů pro kontrolu.

Kdy bude moje objednávka odeslaná? Jaká je dodací lhůta?

Při náhledu zboží máte u každé varianty možnost kliknout na odkaz  "Kdy zboží dostanu", kde uvádíme předpokládané datum dodručení zboží k Vám všemi nabízenými způsoby přepravy. Obecně platí, že je-li objednávka učiněna v pracovní den dopoledne, může být zboží expedováno ještě tentýž den, pokud je zboží skladem na centrálním skladě nebo na prodejně Brno. Bližší informace o dostupnosti a expedici zboží naleznete v sekci Dostupnost zboží.

Udělal/a jsem chybu v objednávce (špatný e-mail, telefon, způsob platby, chybný počet kusů, jiná barevná varianta), co s tím mohu dělat?

Před odesláním objednávky doporučujeme si všechny uvedené údaje a zvolené možnosti ještě jednou velmi pečlivě zkontrolovat. Pokud i přesto zjistíte, že jste někde udělali chybu, nepropadejte panice, a co nejdříve nás kontaktujte. Společnými silami můžeme váš problém vyřešit.

 

Výběr zboží

Bude mnou objednaná barevná varianta výrobku vypadat úplně stejně jako produkt na obrázku v e-shopu?

Vzhledem k tomu, že každé oko vnímá barvu jinak, je možné, že se vámi objednaný výrobek bude ve skutečnosti od uvedené fotografie barevně lišit. Barvy mohou být zkresleny i vlivem techniky - záleží na nastavení fotoaparátu v okamžiku focení a také na nastavení a vyvážení barev na vašem monitoru.

Kde najdu údaje o rozměrech zavazadla?

Rozměry zavazadel jsou uvedeny v přehledné tabulce „Parametry“, která se nachází vpravo od popisu zboží. Nejsou-li rozměry výrobku uvedeny, znamená to, že je nemáme k dispozici, protože je výrobce neuvádí.

Jsou rozměry kufrů uváděny včetně koleček/madel?

Není-li uvedeno jinak (např. není-li v tabulce Parametry vyplněno políčko „Vnitřní rozměry“), jsou v rozměrech zavazadla započítány i jeho vyčnívající části (kolečka, madla). Rozměry kufrů tedy uvádíme zpravidla maximální.

Jsou odolnější textilní nebo skořepinové kufry?

Skořepinové kufry, obzvláště ty z polykarbonátu, jsou výrazně odolnější než textilní kufry. Jejich další výhodou je i fakt, že skořepina při silném dešti nepromokne, zatímco textil ano. Více se dovíte v článku o materiálech cestovních kufrů.

Který materiál u kufrů je nejlehčí/nejodolnější?

Jednoznačně nejodolnějším a nejlehčím materiálem u kufrů je polykarbonát, který je zároveň i pružný.

 

Osobní odběr na prodejně v Brně

Mohu na prodejně platit kartou?

Ano, na prodejně lze platit kartou.

Jak dlouho bude objednané zboží připraveno na prodejně k vyzvednutí? 

Zboží bude nachystáno a rezervováno po dobu 7 dnů ode dne, kdy vám dojde zpráva o jeho připravení. Pokud budete potřebovat rezervaci prodloužit, stačí napsat či zavolat.

Znamená stav „skladem“, že je zboží k dispozici na prodejně a mohu si jej okamžitě prohlédnout?

Zboží, které máme skladem, se může nacházet na některé z našich prodejen, nebo na externím skladě. U každého zboží je vždy uvedeno kde se nachází a v kolika kusech. Pokud si chcete zboží prohlédnout na některé z prodejen a není na dané prodejně k dispozici, stačí vytvořit objednávku s osobním odběrem na dané prodejně a my Vám tam zboží dodáme. Objednávka je nezávazná, objednané zboží si tedy nemusíte zakoupit. Objednání doporučujeme i v případě, kdy potřebujete mít jistotu, že v době vaší návštěvy žádané zboží bude na prodejně (skladová dostupnost se vlivem prodeje rychle mění). Jakmile bude zboží připraveno, odešleme vám e-mail. Dostupnost zboží na prodejně také můžete ověřit na našem zákaznickém chatu, e-mailem či telefonicky.

 

Vrácení zboží, reklamace

Chci zakoupený a nepoužitý výrobek vrátit/vyměnit. Jak mám postupovat?

Pokud zboží nevyhovuje vašim představám, můžete jej samozřejmě vrátit. V tomto případě jej stačí zaslat zpět na naši adresu Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 60200 Brno. Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy. Přejete-li si zboží vyměnit, je postup stejný, jen navíc uveďte informace o tom, jaké konkrétní zboží a v jakém počtu si přejete zaslat, a způsob, jakým uhradíte případný nedoplatek (dobírkou nebo převodem). Zboží je také možno vyměnit/vrátit přímo na naší prodejně v Brně na Křenové 64.

U zakoupeného výrobku se zřejmě vyskytla vada, jaký je postup při reklamaci? 

Reklamované zboží zabalte tak, aby se při přepravě k nám ještě více nepoškodilo. Zásilku zašlete společně s kopií faktury (případně číslem objednávky) a průvodním dopisem s popisem závady buď na adresu Křenová 210/64, 602 00 Brno, nebo jej doručte osobně na naši prodejnu v Brně na Křenové 64. Jakmile k nám reklamované zboží dorazí, spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

Jak dlouhá je záruční doba zakoupených výrobků? 

Záruční lhůta zakoupených výrobků je zákonem stanovena na 24 měsíců od data zakoupení. Někteří výrobci poskytují i prodlouženou záruku. Záruční lhůta je u každého výrobku na e-shopu uvedena v tabulce "Parametry". Informace o délce záruky je rovněž uvedena přímo na obale či visačce výrobku.

 

Ostatní

Jaké jsou povolené rozměry palubního zavazadla?

Každá letecká společnost si určuje své vlastní podmínky pro přepravu příručního zavazadla, proto důrazně doporučujeme vyhledat si před koupí zavazadla konkrétní údaje v obchodních a přepravních podmínkách dopravce, se kterým plánujete letět. Rozměry pro palubní zavazadla dané IATA (International Air Transport Association, Mezinárodní asociace leteckých dopravců) nemusí všechny aerolinky respektovat. Některé rozměry uvádíme v našem článku o rozměrech palubních zavazadel.

Mohu se čtyřkolečkovým kufrem jezdit i po dvou kolečkách?

Nedoporučujeme to. Při jízdě po dvou kolečkách čtyřkolečkový kufr trpí. Kolečka se pak velice rychle opotřebovávají. Zvlášť při větší zátěži může dojít i k jejich mechanickému poškození. Případná reklamace nemusí být na základě takového zjištění uznána. Výjimkou jsou čtyřkolečkové kufry BG Berlin, jejichž kolečka jsou navržena tak, aby kufr mohl jezdit i po dvou kolečkách.

Zapomněl/a jsem číselný kód, který jsem si nastavil/a na zámku kufru, co mám dělat? Lze kufr nějak otevřít?

V tomto případě je jedinou možností vyzkoušení všech číselných kombinací (celkem 1000). Pokud chcete kufr otevřít a nadále využívat, začněte 0-0-0, pak 0-0-1 a postupujte až do 9-9-9. Je to práce asi na hodinu.

Zajišťujete pozáruční servis nebo opravy výrobků? 

Pozáruční servis výrobků běžně nezajišťujeme, je možný pouze u vybraných značek a po domluvě.

Prodáváte náhradní díly? 

Některé náhradní díly máme možnost od výrobců získat. Na dostupnost a cenu Vámi poptávaného náhradního dílu se můžete zeptat přímo na našem reklamačním oddělení, které sklad náhradních dílů spravuje. V dotazu, prosím, uveďte již konkrétní informace o poptávaném náhradním dílu (značka, model, druh a počet).

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám!